Bett jag rider på

När vi köpte Space så hade hon i stortsett gått på pelham hela sitt liv. Men nu, har vi börjat gå över till tredelat. Vi har kämpat, men det har gått! :')

Rider på pelham vid uteritter och ibland i dressyren och hoppningen.

Och det är ett rakt gummi pelham, rider självklart med delta till!

Hon ser ganska tjock ut på bilden, men bilden är tagen i början av sommarbetet.

Och som sagt, så rider jag också på det tredelade. Det tredelade använder jag när jag rider dressyr och hoppning, och när jag rider ut och endast skrittar och travar. Hon blir ganska stark i galoppen ute, och då fungerar pelham jättebra! Så jag slipper sitta och dra i ponnyn!


Det är ett tredelat eggbett från hööks.





Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0