Amoures besiktning

Tänkte skriva lite kort om Amoures veterinärbesiktning.
Jag trodde att jag skulle vara nervös men konstigt nog var jag inte det. Medan vi väntade på veterinären fick vi hälsa på hans mamma, syskon och de andra fölen på gården, samt ta en fika. Alltid trevligt.
När veterinären kom kollade hon först igenom honom, han var så söt då han inte förstod att han inte skulle lyfta på hovarna när hon gick till benen. Men det gick bra. Veterinären sa att han hade ett par framtänder att byta ut.
Sedan var det böjprov, vilket gick galant. Han förstod inte riktigt att han skulle stå blickstilla medan hon böjde men skötte sig ändå bra. Och vad var det för konstigt med att springa på en gång?
Avslutade med longering vilket också gick galant. Min fining <3
Longering på stallplanen.

Kommentarer
Postat av: sanna- foto & hästblogg

Super söt häst! :D Fin blogg!

2011-09-02 @ 14:55:21
URL: http://sasasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0