Amanda hissar!

Jag vill hissa två saker:
Borstväskan:
Tycker den är så bra! Den är super att bära med sig, inte tung och klumpig. Många snygga färger finns den i och man lagrar inte för många onödiga borstar i den. Den finns även i alla prisklasser, typ mellan 59 -499 kr. En väska som blivit riktigt poppis i de flesta stallen!
Magic Brush:
Borsten alla pratar om! Trodde inte alls den skulle vara bra först men köpte den för det var en som snackis om den. Den funkar sjukt bra! Till skillnad från den vanliga borsten som bara borstar ovanpå pälsen så går Magic Brush in emellan och tar bort allt smuts! Funkar faktiskt! Det ända negativa är att man måste köpa tre borstar i ett paket fast de nästan är identiska, sedan kostar det 149 kr.
Ajuste, sorry att det inte blev någon bild från då jag red igår! Glömde min kamera, men imorgon ska Yngve släppas ihop med de andra hästarna i hagen och då blir det bilder! Sedan ska jag rida senare på eftermiddagen och då hoppas jag på bilder med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0