Ridlektion idag!

Idag var jag i stallet vid tre och fixade allt innan lektionen. Idag lindade jag i svart men jag ´hatar verkligen att linda av lindorna. Hemskt haha.
Ridlektonen var bra. Vi började med att bara stämma av att övergångarna i trav fungerade. Sedan tränade vi lite serpentiner. Vi fick jobba mycket med att få honom i en stadig form för han var lite vinglig och sprang på istället för att ha en avslappnat tempo. Vi tränade sedan att rida upp på medellinjen och stanna flera gånger. Det gick sådär så då tränade vi en ny variant av halter.
Efter red jag lite själv och gjorde så att jag först galopperade sedan till trav sedan till skritt sedan till halt om och om igen och då var han superfin!




bebis gillar att bli kliad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0