Bilder från i lördags

I lördags red jag Yngve barbaka. Tyckte det var tid för det. Han var ursnäll. Vi skrittade runt gården, runt ridhuset och tillbaka och han var kolugn. Sen red jag lite på ridbanan, han lyssnade jättebra. Sen kom Nathalie och Sara så följde med dem ner till slingan dr jag skrittade av Yngve.
Han var varit lite orolig att vara själv tidigare men vi red iväg från Natta och Space och han brydde sig inte alls! Känns som om han litar mer på mig nu (:
Här är bilder som Sara fotade! Tack Sara!
'

Fler bilder kommer sen! Här är Sara och Erins blogg: Tvaryttareenponny

Kommentarer
Postat av: Sara

Varsågod! :)



Jättefina!

2011-10-03 @ 23:07:28
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0