12 oktober 11

Slutade som sagt klockan elva idag, och begav mig direkt till stallet för att rida ett pass på slingan på Amoure :)
Solen sken och jag var helt ensam i stallet, det är något speciellt med det. Så mysigt. Fixade allting med musik i öronen innan jag tog in Amoure, gjorde iordning honom och skrittade sedan ned till slingan.
Det blev ganska mycket galopp idag, inte jätte mycket men mer än de senaste passen. Han var pigg och lyssnade väldigt bra på skänkeln.
Avslutade med att skutta över en av de medelstora stockarna två gånger på en stor volt och han hoppade med lagom marginal och avslappnat :)
Glad att jag red så pass tidigt, nu hotar mörka moln på himlen!
Inte från idag.

Kommentarer
Postat av: Lamia - Hästblogg

Sv: Jaa det verkar vara stor skillnad neråt landet! Här är det knappt någon köp och säljmarknad alls :/

2011-10-12 @ 17:05:49
URL: http://lamiamichelle.se
Postat av: kajsa

snygg häst :D

2011-10-12 @ 19:28:56
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har ni skrivit vem som vann bloggtävlingen - eller har jag kanske bara missat det? :)

2011-10-12 @ 20:49:46

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0