Hoppat?

Idag var det ju meningen att jag skulle rida ut men då jag gick ut med Yngve var det lite halvstorm och blåste på ordentligt. Hade ingen lust att rida ut då men ingen lust att rida inne heller för den delen.
Gick till ridhuset ändå. Linda med Facette körde lite markarbete/hoppträning så jag smög mig in. Jag red över några upphöjda bommar och jobbade på i galopp. I slutet samlade jag mod och hoppade tre 50 cm på rad några gånger. Kändes super bra faktiskt! Ska fråga mamma om hon kanske kan vara med någon dag och ställa upp små hinder som jag kan hoppa!
Yngve var nöjd och glad! Uteritt imorgon istället!
Några bilder från i sommras då jag och Oreo var ute och skuttade små terränghinder!
Bilden har Tove tagit (:

Kommentarer
Postat av: A

Gillar du inte att hoppa? :)

2011-11-25 @ 21:18:35

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0