Gårdagen - SIHS

Igår var vi alltså på SIHS. Jag, Amanda, Nathalie tillsammans med Sara, Erin och Felicia. Vi hade det trevligt och det var en rolig dag blandat med shower och shopping.
Vi såg internationell hoppning, ponnyhoppning, Kür, fyrspann, stjärnornas hoppning m.m... Sedan hann vi förstås med en hel del shopping!
Amanda var nog den som var tokigast, hon kunde inte sitta stilla under morgonen hoppning och smet ut på mässan för att shoppa nästan på en gång... Men jag kom igång efter ett tag. Jag brukar alltid vara så snål men igår köpte jag en hel del saker, och jag är nöjd med alltihop!
Bjuder på bilder på det senare ikväll! Alla bilder från showerna är fotade med Amandas kamera så de får hon ladda upp.
Ha det bäst!


 Mäktigt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0