6/11

Idag red jag Högvretenrundan med Frida & Amanda. Vi var ute ungefär 1,5 h.
Amoure var pigg och glad, vi gjorde mycket övergångar och en del galopp vilket funkade bra, han var lite för på bitvis men annars lyssnade han bra. Vi galopperade på ordentligt och lät hästarna sträcka ut uppför backarna på tillbaka vägen. Det är så härligt att känna när Amoure verkligen tar i med alla benen och flyger fram :)
Annars var han fin och stadig i traven, i galoppen brydde jag mig inte så mycket utan där fick han leka på, och lite bocksprång blev det förstås ;)

Kommentarer
Postat av: Stina Stefansson

Fina Amoure!

Vet du, när jag läser era inlägg / ser era bilder, blir jag jättesugen på att prova alla era hästar... Inte många bloggar som lyckats med det, jag tycker oftast att de kan ha sina hästar för sig själv, men ni skriver på ett sånt sätt att jag blir nyfiken^^

2011-11-07 @ 08:02:49
URL: http://dropthepilot.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0