Strömavbrott

Tja, annandagsmorgonen kunde ju ha börjat betydligt bättre...
För det första sov jag inte alls mycket inatt, det har blåsit storm och det lät som om huset skulle rasa ihop. För det andra så var det strömavbrott i hela Vallentuna. För det tredje hade vi uttag, inte så lyckat.
Vi lyckades i alla fall byta täcken (i total mörker) och släppa ut alla hästar, men jag fick en mosad stortå på kuppen.
Tanken var att jag skulle hoppa i ridhuset nu på morgonen, men kände inte riktigt för det då jag gärna vill kunna tända lamparna i taket, det blir så mörkt annars. Istället hoppar jag tillsammans med Linda och Anna i eftermiddag, vi måste i ändå åka tillbaka till stallet i eftermiddag för att ordna vatten, vattnet fungerar nämligen inte när det är strömavbrott.
Så på grund av ett dumt strömavbrott blev alltså alla dagens planer förstörda, men jag hoppas att resten av dagen blir bättre!
Nu ska jag till mormor och äta lunch samt fika (skulle egentligen ha åkt i eftermiddag).
Ha det bäst!
Ungefär såhär såg det ut i stallet....
/Tove

Kommentarer
Postat av: Tove Danielsson

Sv: Tack så mycket! Er blogg är också superfin :)

2011-12-26 @ 11:01:07
URL: http://tovedanielsson.blogg.se/
Postat av: Klara ♡

Sv: tack, eran blogg är både fin & söt :) ! <3

2011-12-26 @ 15:32:22
URL: http://livetmedponnyz.blogg.se/
Postat av: Eken

Hej!

ni har en trevlig blogg att läsa med fina bilder... MEN det var inte strömavbrott i hela Valletuna, vi i övriga delen av kommunen hade el tack och lov.

2011-12-27 @ 11:45:49

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0