Mellandagsrea!

Var i stan på förmiddagen och shoppade kläder! Fick hem en del snygga saker. Kanske lägger upp det men inte så intressant kanske! Sen vidare...
In på hööks för att kolla täcken men kom ut med massor med annat + täcken. Det är ju superrea nu så vi körde på (Min familj köper alltid för mycket grejer)
Först sprang jag iväg för att kolla om ett visst vintertäcke fanns men det var slut så mamma köpte två andra vintertäcken.
Den utan hals är 400 g stoppning och faktiskt ganska snygg! Den andra är 300 g med hals. Det är bra att variera om de blir blöta. Får se om det kommer någon snö bara.
Sen sprang jag vidare till en HV Polo jacka jag tittat på jätte länge. Det har dock kostat väldigt mycket och jag har inte riktigt velat lägga ner de pengarna. Dock fanns det en kvar i S för halva priset så det var ingen fråga om saken! Den ska tydligen vara väldigt varm också.
Sen har vi letat ett par hoppskydd till Linda. Hon har ju ett par men de rider hon även ut med. Skulle behöva ett par att bara träna med. Har även tittat på de här förut men har inte köpt pga att de varit för dyra.
Mamma tyckte även att vi skulle köpa ett par mysiga tjocktröjor

Kommentarer
Postat av: therese

Mycket fina saker fick du med dig hem! :) jag hittade endast nån tröja och ett stalltäcke. Lyxigt när man bor med föräldrarna så dom betalar, så blir knapert när man flytta hemifrån haha :D

2012-02-01 @ 12:07:47
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0