Laddad!

Idag fotade Amanda mig när jag red på slingan, jätte snällt!
Amoure hade mycket energi eftersom han vilade igår, och det var flera andra som red runt på slingan så hann blev lite extra laddad. Jag hände på Erika och Moa några varv och sedan red jag lite med Anna. Amoure var som sagt väldigt laddad och sköt iväg en del bocksprång men annars var han väldigt mjuk och fin. Han krullade dock ihop sig lite men eftersom han var så laddad ville jag inte riktigt börja irritera honom genom att tvinga honom att dra fram huvudet. Men annars var han som sagt trevlig :)
Bilderna kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Amelia

Sv. Jag tror västen eller hacket var favoriten^^ Viilken fin blogg!! ;) Vilken var din favorit då? Älskade HV-Polo schbraket! Det blir ju jättefint tilsammans^^



Haha, känns som jag skrev väldigt mycket nu,, men när jag ändå håller på,, shit vilken snygg häst du har!! :D

2011-12-25 @ 22:05:34
URL: http://varmbloden.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack! Eran var inte heller så dum :)

2011-12-25 @ 22:19:35
URL: http://maddeochz.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0