God jul!

Det är väl nu jag ska hälsa alla god jul från mig och Amoure. Så det är vad jag gör nu; God jul!
Hoppas ni har haft en underbar julafton med massor av god mat, sällskap och julklappar.
Själv har jag fått ett schabrak + tröja från HV-Polo och ett par tyglar i hästväg. Sedan förstås pengar till alla träningar jag planerar att delta på under våren! Perfekt.
Tyvärr finns det inte särskilt mycket julkänsla här i Stockholm just nu, all snö försvann under natten, sådär lagom till julafton ;-) Men jag har haft en trevlig dag.
Har ni fått någon extra rolig julklapp i år?
,
Många julkramar Tove

Kommentarer
Postat av: Tussie

Har fått en iPhone, ett schabrak med tillhörande lindor, grimma och grimskaft. Allt i samma mönster! Och kingsland ridstrumpor (som också matchar) :)

2011-12-25 @ 08:53:34
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0