Det jag köpte på SIHS och svar på kommetar

Svar på kommentar av Annica:

Hon skrev att hon tyckte att min lilla syster rider mer varierat än jag och att jag bara rider dressyr. Nje inte riktigt sant. Jag rider ut alla dagar jag rider. Jag tränar bokstavligen ingenting i ridhuset nu. Nu har det ju varit Luciaträning och då har jag varit inne annars inte. Om jag rider dressyr så gör jag det utomhus. Dock vill jag ju kunna börja träna ordentligt inne men för att kunna göra det måste min syster också börja rida ut mer. Min mamma och lillasyster rider bara innomhus vilket jag anser som ett problem.
Jag ska ta saker i mina engna händer lite och rida mer dagar i veckan vilket gör att jag kan rida ut två dagar och rida inne två dagar.
Ska dessutom sätta upp lite mål under vintern så jag blir mer motiverad. De kommer i ett senare inlägg.
Här är sakerna jag köpte
Schockemöhle schabrak 499 kr
Cowboy Magic pälsglans 170 kr? Inte riktigt säker.
Havsblått schabrak, färgen är lite konstig på bilden. Inte så ljus.
Lindor från börjes 50 kr
Kingsland helskodda ridbyxor från Börjes 999 kr
Vintertäcke 300 kr
Mia's schabrak m. bordering. Schabrak 599 kr brodering 150 kr
'
Pannband från Charlies, kostade 199 kr tror jag, minns inte.
Sen fick jag i födelsedags present också presenter från mässan. Bland annat KL pannband och fina ridhandskar.

Kommentarer
Postat av: Annica

herregud.. jag skrev att din lilla syster enligt bloggen verkade rida ut o hoppa mycket men jag vet ju inte säkert, sen skrev jag att du rider MEST dressyr, påstod inte att du bara red dressyr, inget att skämmas över ;)

2011-12-12 @ 20:38:56

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0