Amanda svarar del 3

Emelie:
Hur är det värsta sättet ni trillat av på?

Svar:
Hoppträning med min gamla foderponny Orcus. Han hade vägrat på en oxer 4 gånger, jag hade flygit av alla gånger sen en sista gång ga jag allt, flög av och hamnade på sjukhus. Kunde inte gå på 4 månader. Där i från kommer hopprädslan!

JohannaRosvall:
Har ni nån gång tänkt tanken att sälja eran nuvarande häst? varför i sånna fall? :)

Svar:
Nej inte alls. Jag ser framför mig många år med min lilla prins (:

Melinda:
Går du gymnasiet och isf vilket?:)
Jättefin blogg:D
Har ni nått bra tips för å få många läsare? :p


Svar:
Jag går på Rytmus musikergymnasiet i Nacka (:
Mycket inlägg med nya bilder! Sen tycker folk om outfits tror jag! :D

Linah O:
Har nån av er haft ponny innan?

Svar:
Jag har haft foderponny ett år, sedan ett par medryttarhästar!

Stina Stefansson
Amanda: Yngve är sjukt fin! Har du någon gång tänkt tanken att din häst har ett annorlunda namn och velat kalla honom något annat? Min kompis har en häst som heter Egon och hon höll på i ett halvår och funderade på ett nytt smeknamn..

Svar:
Jättebra fråga! Haha ja i början tänkte jag men hur man en häst heta Yngve! Funderade även länge på ett smeknamn men det går liksom inte! Men nu är inte Yngve namnet något annat än världens bästa häst för mig men i början funderade men ju på hur man kunde döpa en Arab till det hahaha.
Ibland kallar vi honom Snyggve ;)
Btw, tack så mycket! Det gläder mig (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0