Amanda svarar del 2

Irma:
Vad är det bästa med era hästar? :)

Svar:
Åh mycket haha. Nej men han är så mysig och kelig, delar verkligen med sig av kärlek. Sen i ridningen är han väldigt lätt i munnen och det känns som om det alltid går framåt! Sen är han en lugn kille i almänhet, väldigt snäll! (Otroligt söt också)


Carolina:
Vilken hästfärg tycker du är jobbigast att ha att göra med? Dvs ryktning, matchning osv :)

Svar: Då det gäller matchning tycker jag att skäckar är svårt. Har ju haft en och tyckte inte det var så lätt! En fux är ju inte så svår med matchning men det är många färger som man inte alls kan ha på honom. En långhårig häst tycker jag är svårare att rykta en en korthårig. Sen är ju en vitare häst svårare en en mörkare förstås (:

Jessica
1. Vad är erat mål med ridningen och hästarna? 
2. Värsta samt bästa ni varit med om? 
3 Vad är det bästa/sämsta med er själva? =)

Svar: Att utväcklas och att ha kul! Att aldrig bli rädd/nervös och ett mål som närmar sig är väl att kunna starta lokal i vår!
1. Det värsta innom ridningen var nog att lämna tillbaka min foderponny. Gick faktiskt i en form av deppressition den sommaren jag var utan häst och satt innomhus hela sommaren. Saknar honom fortfarande oerhört! Bästa var att få en egen häst, är fortfarande oerhört lycklig.
2. Tycker att det bästa med mig är min sitshållning i ridningen just nu. Gun klagar ibland men jag tycker jag är väldigt rak i ryggen! Sämsta är att jag kan bli rädd, fast än har det inte hänt! Sist var nog två år se, men det kan komma tillbaka. Sen kan jag bli väldigt rörlig i händerna! Något jag förbättrat är nog min blick. Sen är en dålig sak att jag lätt kan stressa! Det gillar jag inte alls. Men det är bättre under vår/sommar/höst men till vintern stressar jag ):

Hanna:
vilka grenar tävlar ni i? eller tävlar ni över huvudtaget?

Svar:
Dressyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0