Saker du inte visste om mig

- Alla andra älskar mitt hår då det är så långt och tjockt, och växer jättefort, men jag är mest irriterad på det.
 
- För något år sedan såg jag ingen som helst framtid för mig på storhäst, men nu känns det inte omöjligt.
 
- Jag är vegetarian, och har varit det till och från i fem år, men nu är jag det på heltid sedan ett år tillbaka.
 
- Jag måste göra något hela tiden och tycker väldigt mycket om att röra på mig. Att sitta stilla är inte min grej.
 
- Jag älskar att träna, spelar ingen roll om det är ett pass på gymmet, dans, ridning eller en löprunda i skogen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Punkt 1, 4 och 5 stämmer in på mig! Fast jag klippte mig nyligen och stör mig på det för att håret är en decimeter kortare :( När det är längre stör jag mig inte på håret! :)

2014-03-05 @ 11:00:34
URL: http://hoppryttarna.horseworld.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0