GHS och SIHS

Blir ni precis lika avis som jag blir när ni ser alla blogginlägg, bilder och uppdateringar från GHS? Jag önskar verkligen att jag var där, men det kanske är bra att jag inte är det - mindre anledning att spendera pengar.
För när man åker på någon av hästshowerna så kommer man ju sällan hem tomhänt. Jag vet att ett år kom jag hem med endast ett par sporrar, bara för att de var jättebilliga, men annars har jag nog lyckats köpa på mig rätt så mycket de flesta gånger.
Nu snackar jag ju då inte om GHS, för där har jag tyvärr aldrig varit, utan snarare SIHS (och Falsterbo en gång). SIHS som nu ska flytta till Friends Arena lagom till höstens upplaga - spännande! Jag har redan nu bestämt att jag ska gå på torsdagen då det är inomhusfälttävlan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0