Amoure 5/1-14

Idag var jag i stallet tidigt på morgonen och det blev en skrittur i skogen. Eftersom att jag har ont i ryggen och Amoure blev vaccinerad igår så passade det väldigt bra, det får bli dressyr imorgon :)
Efter vår ridtur så fick Amoure nya skor, och tyvärr funkade ju inte den där slickstenen som jag så gärna hade velat. Amoure är jättesnäll att sko men han har så mycket spring i benen att han inte kan stå stilla. Detta har varit ett problem vid varje skoning så han har alltid fått äta hö samtidigt, vilket fungerat bra. Jag hade ju hoppats på att den stora, otympliga höpåsen skulle kunna bytas ut mot slickstenen men det tyckte inte Herr Skeptisk. Aja, vi får försöka träna.
 
När jag kom hem från stallet var det bara att duscha, byta om till finkläder och laga en massa mat eftersom att vi har haft släkten här då jag fyller år imorgon. Det var trevligt och jag fick välbehövliga saker, så som pengar på TDB :)
Vi ska snart ta en promenad till stallet för att spola Amoure leriga ben. Underbart med promenadavstånd!
Bild från igår, idag var vi långt ifrån lika snygga ;)

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Tack, det ska jag göra! (:

2014-01-05 @ 16:26:44
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. åh tack så jätte mkt :D

2014-01-05 @ 19:17:01
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0