Amoure 4/1-13

Igår var det egentligen tänkt att Amoure skulle ridas ut, men det blev idag istället och igår fick han vila. Jag var hos naprapaten igår då jag haft svårt att andas ett tag p.g.a. en intryckt kota i bröstryggen och efter behandling mådde jag illa och kände mig matt.
 
Idag kände jag mig väldigt öm i ryggen när jag red så Amoure fick mest skritta, men en del trav och en kort galopp blev det också så att han åtminstone fick röra på sig.
Väl tillbaka i stallet fick han sin influensaspruta och det gick jättebra :) Skönt att redan ha årets vaccination avklarad.
Jag & Amoure idag :)

Kommentarer
Postat av: Tuva

Jättefin header du fixat! :)

2014-01-04 @ 16:47:40
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0