Ny fleece?

Min älskade fleecetröja från Hööks spelar nu på sista versen. Dragkedjan har börjat lossna och det känns inte lönt att byta ut den då fleecen i sig också börjar bli lite sliten. Men att hitta en ny fleece är lättare sagt än gjort. Jag har kollat runt bland olika affärer och det är omöjligt att hitta just en fleece som är snygg (om den inte ska kosta skjortan). College- och sweatshirttröjor finns det gott om men jag vill ha en fleece...
Dessa fyra tröjor funderar jag på just nu. Den längst upp till vänster är mest aktuell - den är både snygg och i en billigare prisklass. Från Hööks för 349 kronor. Den enda av dessa som är i fleecematerial är dock den från Kingsland som kostar runt tusenlappen. Egentligen är väl fleece lite opraktiskt i stallet eftersom mycket fastnar i den men jag gillar ändå att ha en stallfleece...

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0