Amoure vecka 15

Den här veckan blir lite speciell då jag inte riktigt vet hur den ska se ut - normalt så brukar jag ha en väldigt tydlig plan men nu har jag inte det. Jag kommer jobba någon kväll samt hela helgen så jag ska försöka hinna med Amoure också ;)
Måndag: Skritt på hårt underlag
Tisdag: Osäkert, förhoppningsvis dressyrpass
Onsdag: Uteritt om dressyr tisdag, annars dressyr
Torsdag: Det som det inte var på onsdagen
Fredag: Dressyr
Lördag: Uteritt
Söndag: Dressyr
Som sagt så är det ganska osäkert, och det ser ni ju här. Det får helt enkelt bli som det blir - det viktigaste är att Amoure får röra på sig och det kommer han att göra på ett eller annat sätt varje dag. 
Anledningen till att han idag ska skrittas på hårt underlag är att han gått på relativt mjukt underlag hela helgen - gräs och sand - och dessutom ganska intensivt. Tror att det blir bra för honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0