Halva lovet har gått

Nu har mer än halva höstlovet gått och det känns trist men samtidigt är jag en sån människa som verkligen vill ha mina rutiner. Om man skulle slippa läxor och prov i skolan skulle jag inte ha något emot att gå dit.
Jag har egentligen inte gjort så mycket hittills - jag har tagit det lugnt. Mitt huvud går på högvarv under skolveckorna och jag har känt att jag verkligen behövt slappna av. Jag har tillbringat min tid i stallet, med familjen och med kompisar.
Jag har dessutom lyckats skrapa fram en massa blogginspiration vilket betyder att utkastet innehåller runt 20 inlägg. Det känns bra - nu är jag redo för eventuell bloggtorka.
 
Imorgon är det första november vilket betyder att årets tråkigaste månad är på intåg. November 2013 ska dock bli bra, det har jag bestämt mig för, och som tur är finns det saker att se fram emot i slutet av månaden, dock inget hästigt.

Kommentarer
Postat av: Linn Hagstedt

- Jag har varit uppe på Stora Wäsby och tränat i dressyr och ska göra det imorn :D Vilken klubb rider du för? :D

2013-10-31 @ 19:11:20
URL: http://linnhagstedt.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0