Different shades of brown

Amoure har verkligen två helt olika färger - mörkbrun eller svartbrun.
Den här färgen hade han förra sommaren innan jag klippte honom - han blev riktigt solblekt under sommarbetet och det var knappt så att jag kände igen honom när jag kom hem från USA - ändå hade vi bara varit ifrån varandra i två veckor.
Såhär mörk är han ibland under vintern - då tycker jag att han är som finast. Det är en så fin kontrast mellan det ljusa på mulen och runt ögonen och det svarta på kroppen.
 
Vad tycker ni är finast? :)

Kommentarer
Postat av: Linn

- Eller hur! :)
Jag rider för Väsby men ska HELT KLART byta t stora wäsby! :D Eller hur tycker du klubben är? :D

2013-11-01 @ 13:06:08
URL: http://linnhagstedt.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0