Idag är det ridning

Har haft mycket för mig de senaste dagarna. I tisdags var jag ute och åt middag med några kompisar och därefter gick vi på Midnattsvisningen av Catching Fire - alla måste se den :) Om ni tyckte om första filmen, d.v.s. The Hunger Games, så kommer ni att älska denna film. Jag hade väldigt höga krav då det är min favoritbok och den upplevde verkligen mina förväntningar - grymt bra!
 
Idag ska jag rida igen, för första gången på en vecka, och även denna gång på ridskolehäst. Kommer troligen att rida samma häst som jag red förra veckan då det är hoppning som står på schemat även idag.
Känns väldigt konstigt att bara rida en gång i veckan när man är van att rida varje dag men samtidigt är det ganska skönt nu i novemberrusket men lite tråkigt är det allt. De kommande två veckorna ska jag dock rida nästan ännu mindre, då jag ska flytta hemifrån, hehe. Inte riktigt, men jag ska bo inne i stan i två veckor och det blir lite långt att åka till stallet varje dag. Tur att man har underbara föräldrar som ställer upp <3 Det passar ändå ganska bra för Amoure ska sättas igång väldigt lugnt och fortfarande mest promeneras - trots att han ju faktiskt har haft en väldigt aktiv vila så vill jag att han ska fortsätta ha lite halvvila. Trots att han inte tycker om det egentligen så tror jag att han ändå mår bra av det.
Ni får tyvärr endast gamla bilder tills det är dags att komma igång igen. Denna är (tror jag) ovisad från april :)

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Åh, jag ska kolla på Catching Fire i helgen :D

2013-11-21 @ 21:56:18
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0