Favoritmärken

Träns: Henri De Rivel har fint läder men jag tycker ofta att träns är väldigt dyra och köper därmed helst från exempelvis Hööks.
 
Sadlar: Prestige Meredith är den skönaste jag suttit i dock brukar den inte ligga super på hästen, men jag tycker väldigt mycket om min Frank Baines också. 
 
Skydd: Veredus och Proffesional Choice är favoriterna :)
 
Schabrak: Scapa har bra kvalité och passform. Shockemöhle är prisvärda.
 
Täcken: Horseware och Bucas har de bästa täckena, helt klart!
 Amoure i sitt Amigo (Horseware) täcke :)
Ridbyxor: HV-Polo ( dock dyra, så köper bara på rea ;) ) och Hööks.

Ridtröjor/jackor: Spooks, HV-Polo
 
Ridhjälm: Lamicell & Scharf. Ställbara och bekväma. Den bruna GPA hjälmen är ju också snygg.
 
Stövlar: DeNiro! Och mina Bocaj är ju dösköna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0