Bell Amoure <3

Vad jag är glad att jag har min Amoure!
Jag tycker att hans namn är så passande, Bell Amoure - vacker kärlek. Min fina lilla bäbis som börjar bli så stor.
Det känns konstigt att säga att jag faktiskt har utbildat honom själv, och det känns ännu konstigare att jag har haft honom sedan han var en liten plutt. Jag är jätteglad att jag har fått uppleva den här tiden med Amoure och jag har lärt mig så mycket. Vi har hunnit med så mycket.
Vi har tävlat hoppning upp till 100 cm, 110 cm på Pay and jump, fälttävlan upp till P90 och dressyr upp till LA:1
Vi vann Connemara SM i fälttävlan i somras och deltog i Connemara SM 2012 samt Lag-SM i fälttävlan i år. Det är en hel del och mycket att lägga till rutinen.
 
Amoure kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, för han är en sådan underbar individ. Han kommer troligen att vara en av mina bästa hästar, även om tio-tjugo år, just eftersom att hans personlighet är så otroligt härlig. Han är verkligen one of a kind och jag önskar att han om ett år kunde växa sådär 20 cm så att vi kunde fortsätta vår tid tillsammans.
The first time I laid my eyes on you I knew we were meant to be <3 Plutt-Amoure som nybliven 4-åring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0