Amoure 1/11-13

Precis när jag cyklade mot stallet så öppnade sig himlen och när jag kom fram så ösregnade det.
Sprang ut i hagen och hämtade in Amoure och sedan sprang jag ut till torkrummet med täcket. Tanken idag var att rida ut men det gick ju sådär.
Skrittade först i ridhuset barbacka, Amoure höll på att få av mig innan vi ens börjat, haha. Han råkade komma åt pallen så den välte så då drog han iväg i några bocksprång. Tacka vet jag bra balans.
Därefter skrittade vi 15 minuter utomhus, då det blev uppehåll, så att han fick röra lite på sig i alla fall.
 
Tanken är ju som sagt att han ska trappas ned nästa vecka så jag tycker inte att det gör så mycket att han fick ta det lite lugnt idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0