Uvex

Ush, här om dagen gick dragkjedjan sönder på min nya fina HV polo vår jacka. Så mycket var det för den jackan. Så nu har jag lämnat tillbaka den. Den var ju på rea så det ska inte finnas några kvar. De skulle dubbelchecka det innan de gav mig pengarna tillbaka. 
 
Men, så var jag inne på Stockholm ridsport med mamma och kollade på hjälmar bara för skojsskull, för mamma behöver egentligen en hjälm. Så provade jag Uvex FP3 Classic. Den ska jag ha. 
 
Har diskuterat länge med mig själv om att köpa en till hjälm och ha som sommarhjälm och ha när det regnar. Även kunna byta emellan ibland så min John Whitaker inte slits för mycket på, vilket det lätt blir med dem. 
 
Och Uvexen är perfekt. Jag tycker att det är den snyggaste hjälmen förutom John Whitaker, den är dessutom väldigt billig tycker jag, 1490 kr. PLUS att den matchar så bra med allt annat. Den går ihop med mina stövlar och Yngves träns, kan inte bli bättre! Dessutom har jag kanske planer att dekorera den lite med bling ;)
 
 
 
 Bilden kanske inte ger helt rättvisa, men den är lackad, alltså glansig!
Andra Uvex i dressyren, smyckade med bling!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på Stall Assla

Den blev faktiskt väldigt fin utsmyckad! :)

2013-03-10 @ 11:36:50
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0