Förberedelser

Idag var jag i stallet med mamma och förberedde allt! Vi har packat allting i bilen, tagit fram släpet, putsat osv. Har även ridit Yngve en kortis. Eller jag skrittade barbacka ute så han fick röra på sig lite! Jobbade mycket sidvärts men mestadels halter halter och halter! Allting satt haha. Kanske lite trist att höra mig säga det hela tiden men det är faktiskt sant. Han var jättefin. Red bara 25 minuter. 
 
Nu är jag hemma och ska äta påskmiddag, men ska tillbaka till stallet runt nio ikväll och göra honom fin! Manen ska knoppas, hovarna ska spolas osv. Han ska glänsa ;)

Kommentarer
Postat av: mikaela

Varför har du med två träns? Är bara nyfiken :)

2013-03-30 @ 16:13:01
URL: http://mikzzan.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0