Värmebölja nummer två

Min uppdatering försvann lite, men nu har jag mer motivation och ska ta tag i det (:
 
Igår red Sanna dressyr på ridbanan på Amoure. Det var riktigt varmt så Amoure verkade lite loj men Sanna sa också att han kändes fin när han väl förstod vad hon ville, det var ju ett par veckor sedan hon red honom.
 
Idag var jag i stallet en snabbis på förmiddagen då jag befann mig i närheten, och då passade jag på att ta in Amoure. I och med den varma och torra sommaren så finns det inget bete kvar i vår hage som i övrigt mest består av skog, vilket gjort att Amoure börjat tunna ur.
Vi har stödfodrat honom nu sedan vi kom hem från Skåne så idag valde jag att ta in honom så att han kunde äta ordentligt i lugn och ro, men också för att han skulle slippa både värme och bromsar. Ikväll ska jag trimma på ridbanan.
 Amoure hade sällskap av Hejman som njöt av det svala stallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0