Mosad

I söndags, efter jag ridit, så stod jag och spolade Yngve i spolspiltan. Det har aldrig varit några problem tidigare, men så skulle jag spola av bakbenen. 
Helt oväntat skrek han till och flög rakt upp i luften och landade på mina tår = extrem smärta. 
 
Sen dess har jag haft problem att gå och min ena tå är förmodligen bruten haha. Smällar man får ta när man sysslar med hästar. Så nu jobbar jag verkligen på att gå med den foten eftersom jag ska till USA imorgon, och behöver kunna gå när jag ska byta i Frankfurt. 
 
De senaste två dagarna har jag inte varit i stallet utan mamma har vait där och fixat Yngve. Ingen ide eftersom jag inte ens kan ta mig fram liksom. Känns bara så trist att vi fick avsluta med ett så dåligt pass och att jag inte kan säga hejdå liksom. 
 
Men nu är i alla fall äntligen min tränare hemma, så så fort jag kommer hem blir det massa träning, längtar som bara den!
Tur att det inte ser så äckligt ut i alla fall!
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa Johansson

Usch och fy, det låter inte skönt :( själv har jag fått en nervskada pga ett tramp för två år sedan, men men, det är smällar man får ta :)

Svar: Ja tyvärr får man ju nästan räkna med att bli trampad när man sysslar med hästar haha. Man får bara vara lite försiktig ibland :)
Tove Nodemar

2013-07-23 @ 16:38:30
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Dr orto

Foersoek med stahlhaettoer.

2013-07-23 @ 19:27:31

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0