Ny väst

För någon vecka sedan la jag upp en bild på ett packet, kommer ni ihåg?
 
Det jag köpte var i alla fall en Kingsland Orion Väst.
 
Jag har suktat efter just denna väst så lång tid jag kan minnas men har alltid känt att 1900 kr är lite mycket för en väst. Men just på julafton hade Skara ridsport 20% på allt på nätet, så då passade jag på att köpa in denna och fick den för hela 500 kr billigare vilket jag tyckte var väldigt bra. Jag lyckades dock köpa en storlek för stor. Jag borde ha haft xxs men köpte xs. Den sitter ju fortfarande bra men xxs hade varit snyggare!
Dock är den väldigt snygg nu med och jag är väldigt nöjd, helt klart favorit i garderoben. Dessutom är typ all min utrustning i just de två färgerna! 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Vem gissade rätt först?

2013-01-07 @ 21:59:20
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0