Ny start

Nathalie smsade mig igår och sa hur hon ville göra. Självklart är det väldigt trist, det har ju varit oss tre tjejer nu i snart två år och vi har delat väldigt mycket minnen tillsammans. Känns väldigt konstigt och självklart är man lite ledsen till och med. Men i slutändan är det nog ändå det bästa alternativet eftersom vi vill olika saker med vårat bloggande. 
 
Nu ska jag och Tove fortsätta att satsa som vi gjort och det har bara gått uppåt och uppåt. Det kommer bli en mer sammansatt blogg eftersom det blir två tävlingsryttare, på Grana, som också är väldigt ambitiösa!
 
Det här är en blogg, med seriösa bra varierande inlägg, precis som vi vill ha det och vi hoppas ni läsare vill ha det så med!
 
Jag och Tove kommer träffas imorgon för ett litet möte och ska även sätta igång med en ny härlig design, så håll koll på bloggen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Wow, jättefin blogg! Jag gillar headern. :)

Svar: Tack! :D
Tove Nodemar

2013-01-26 @ 14:07:58
URL: http://olssonebba.blogg.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Åh, vad trist att Nathalie slutar :( Men det ska bli kul att följa er nu också!

2013-01-26 @ 14:22:59
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv: Tack så jätte mycket! :)

2013-01-26 @ 15:52:41
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Bara älskar den nya headern! Superfin!

Svar: Vad kul tack så mycket! :D
Tove Nodemar

2013-01-27 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0