Mitt sista inlägg här!

Nu släpper jag en stor bomb, en sak som kommer förändra granaryttarna mer än någonting annat, en sak som jag tror ni inte trodde skulle hända, en sak som jag inte trodde skulle hända heller för den delen, men nu är det såhär att jag hoppar ut. Jag säger hejdå från mig. Nu är det inte längre tre bloggare här, utan två.

Nu undrar många av er säkert varför, och det ska jag tala om - Anledningen till att jag inte vill blogga här längre, är många. Några anledningar kan jag ta upp, andra inte. Men jag känner att jag växt ifrån den här bloggen lite, vill testa lite nya vägar och se vart jag kan komma med en helt nu fräsh blogg. Jag vill ha en nystart helt enkelt.  En annan är för att jag blivit lite tvingad till vad jag MÅSTE göra och vad jag INTE får. Jag vill komma ifrån det, och göra vad fan jag vill helt enkelt. Vet att det låter lite hårt och kanske lite för ärligt och att jag kanske berättar lite för mycket, men det är såhär jag känner, inget mer med det ;) Har lätt för att säga vad jag tycker, skriva ner åsikter osv, och det kommer jag inte sluta med.

Vad händer efter detta? - Jag kommer att skaffa en ny blogg tillsammans med min bästavän Sara Hermansson som tidigare bloggade på sarahermansson.se. Vi är två ponny dressyr tjejer, så det passar perfekt! På min nya blogg kommer ni få läsa om ridpass, våra dagar, outfits, åsiktsinlägg och allt möjligt! Det kommer bli hur bra som helst då jag och Sara känner varandra utan och innan, och jag tror att det kommer spegla av sig i bloggen, så en hel del humor kommer ni få ta del av! Det kommer vara skön stämning, inte stela tråkiga inlägg. Vi kommer även försöka videoblogga en hel del och bjuda på oss själva, då jag själv tycker det är roligt att kolla på. Vi ska ha varierade roliga inlägg helt enkelt, och driva bloggen på ett schysst sätt! Vi har suttit i dagar(!) och strukturerat och planerat bloggen. Både är galet taggade och detta kommer bli awesome. Ännu bättre är att vi nu går i samma klass! Vi båda går Real gymnasiet med inriktning hästhållning.

Nu förstår ni nog varför jag inte bloggade flitigt alls tidigare, men hade redan för kanske en månad sen tagit beslutet så tappade liksom bloggmotivationen till denna blogg helt. Fann ingen anledning till att sitta och skriva ner massor av inlägg då, när jag endå skulle lämna denna blogg bakom mig och gå vidare. Istället satt jag i smyg och skrev inlägg till min nya blogg,haha!
 
Jag hoppas att ni följer med mig och Lady Fleur på våran resa till min nya blogg. Vi ses, men på min nya blogg! 


Vi har presenterat oss i en video på nya bloggen, så ta en titt! Klicka på bilden ovanför för att komma till min nya blogg! Eller klicka häääääär. 

Kommentarer
Postat av: Tussie

:( men lycka till på nya bloggen!

2013-01-26 @ 13:15:45
URL: http://Londonryttaren.se
Postat av: Anonym

Kommer bli så bra!! Nathalie GOO

2013-01-26 @ 14:51:58
Postat av: Anonym

Ja, du är ju ingen granaryttare ens så det var på tiden!

2013-01-26 @ 19:33:38
Postat av: Tuuli Elmgren

Över: Gud vad onödig kommentar.

2013-01-26 @ 19:50:59
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Nathalie Persson

SVAR TILL ANONYM: Egentligen borde jag inte lägga ner min tid på det här, men kände bara att jag behövde det. Jag äger inte någon ponny på Grana längre, men kommer ALLTID känna mig som hemma på Grana, oavsett. Rider en del hästar på Grana endå, så jo jag tillhör Grana endå hörrö ;) Ser förresten att du bor i Vallentuna, så tror jag vet vem du är haha! Låter H***** bekant? ;)

2013-01-26 @ 20:50:29
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Malin...

Lycka till! Kommer följa dig på din nya blogg. Om den är bra... Haha!! ;)

2013-01-28 @ 20:18:53

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0