En välförtjänt vila

Idag fick Yngve äntligen vila kan man säga! Han har gått varje dag sedan förra tisdagen, fast den dagen red jag kom jag på nu med. Så han har kanske inte vilat helt på två veckor. 
 
Vi har ju inte ridit stenhårt varje dag, utan bara skrittat ut flera dagar så klart. Men nu var det hans tur att bara få stå idag, vilket jag tror han uppskattar, speciellt nu när vi ska på "dressyrsatsningen" i helgen. Jag själv var inte där, eftersom jag inte är hemma förrän sju, så mamma åkte ut.
 
Kan faktiskt meddela att vi äntligen köpt våra BackonTrack skydd! Mamma var på Hööks och tänkte köpa ett täcke  för 1000 kr så då övertalade jag henne att skydden var viktigare. 
 
Mamma har låtit dem sitta på idag medan hon pysslade, så han vänjer sig långsamt. Skulle hoppas på att jag kan använde dem i helgen. Åh är så glad att vi köpt dem, tror de kommer göra stor nytta!
 
 
Bara världens finaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0