Amoure vecka 50

Måndag: Vila
Tisdag: Dressyr
Onsdag: Uteritt (om underlaget tillåter)
Torsdag: Markarbete/hoppning
Fredag: Vila
Lördag: Dressyr
Söndag: Uteritt
Tror att det här blir en väldigt bra plan för den här veckan :) Han får två vilodagar eftersom han fortfarande byggs upp och just dessa dagar passar väldigt bra in i mitt schema.
Imorgon slutar jag vid elva och tänkte passa på att rida i ridhuset när jag troligen är ensam och på onsdag slutar jag vid ett och tänkte passa på att rida ut i ljuset om det inte är alldeles för halt :)
Planen är att jobba vidare med att få honom att sträcka ut halsen, slappna av, lägga vikt på bakbenen och hela tiden lyssna på mig. Uppbyggande arbete helt enkelt.
Långt ifrån lycklig-sommarhäst men minst lika pigg och glad vinterhäst har jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0