Min uppdatering

Min uppadatering har verkligen varit sämre än någonsin. Det beror på en hel del anledningar, men i helhet har jag ingenting att skriva om. Yngve är halt, och trots sina två veckors vila är han fortfarande halt, så nu vet vi inte vad vi ska göra. 
 
Ut över det går jag upp 5 varje morgon och jobbar matte 10 timmar om dagen. Jag använder knappt min dator längre för det finns ingen ork eller tid. Utöver det försöker jag hinna med vänner, träning, extremt mycket läxor osv. 
 
Ska försöka börja blogga igen, men det finns inte så mycket att skriva om egentligen. Någon som har tips?
 
Saknar
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh va jobbigt med Yngve... Håller tummarna för er!
Det är KTH du går på va? Skit coolt tycker jag!:D

2013-08-26 @ 20:36:37
Postat av: Tuuli Elmgren

Du kan skriva om dina favoritoutfits som du har, hiss/diss, tips på lite smarta prylar som man kan ha på tävling t.ex, ett inlägg om hur du mockar, vad du använder dig av när Yngve är halt/skadad (typ BoT, stallbandage, någon slags kyllera?), en video där du knoppar eller lindar ben eller kanske din och Yngves utveckling i bilder och filmer.

Jag håller tummarna för Yngve nu!!

2013-08-26 @ 20:50:26
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas han blir bra snart.. :/

2013-08-26 @ 21:14:55
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0