Vill bli frisk från det här!

Jag vet att man inte kan skylla på saker osv, men jag har inte ridit på ca 2 veckor, för jag har inte fått för min doktor. Därav dålig uppdatering från min sida (förutom mina tidsinställda) Äter min tredje penecilin kur mot min urinvägsinfektion som aldrig går över. Ska utredas nästa vecka, då ska dom röntga mina njurar osv. Är hemma för 835693 gången från skolan den här terminen pga. att jag fick plötsligt illamående imorse och kräkningar. Det beror på att min mage inte pallar penecilinet.

Iallafall, det här ska inte bli någon blogg som handlar om mina sjukdomar haha! Men nu när jag är sjuk, så ska jag passa på att skriva lite inlägg!

Hoppas eran dag blir bättre än min.

Saknar Fleur! Vill rida nununu..

Kommentarer
Postat av: Sara

<3<3

2012-10-02 @ 10:36:45
URL: http://mingus.blogg.se
Postat av: Anonym

Akta så att du inte är gravid.

2012-10-02 @ 23:39:27

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0