Planer krashar

Lite planer har krashat! 

Träningen för Martin imorgon måste ställas in för han hade inte tid så jag ska rida för honom på fredag istället och sen skulle vi ju gjort klart bloggdesignen idag och allt men vi fastnade och gjorde inte klart. Så nu blir det lite oklart när den kommer upp!
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skulle ju ridit för Lisa egentligen i fredags så nu blir inte det av heller, då hade jag tänkt att rida ännu mer träning av LB:3 men kanske får göra det imorgon istället men det känns lite trist. Aja får hitta på något, hatar dock då jag planerar och sen ändras det! Får lite panik liksom. Inte för att ändringarna behöver vara dåliga men vet inte. Är jobbigt bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0