Tussehoppning som blev lite eget

Idag skulle det varit Tusseträning med Tusses bil gick sönder så tjejerna bestämde sig för att hoppa själva. Tydligen hade det kaosat och alla hade varit sura innan så jag tog lite över millitärroll och höll timman mer eller mindre med Pernilla som har lite mer koll på banor och hoppning. Fast jag skrek mest haha.
Men det gick bra. De gjore olika linjer, ganska svåra faktiskt och jag tycker alla hästar var jätte duktiga!
Yngve hoppade 90 bana, Linda tänkte inte riktigt på vägen och det blev ett stop på ett litet kryss. Men hon hoppade om och då blev det perfekt!
Dock filmade vi bara första banan (:
image description

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Det va jennifer som sa att svart vita va 95 när jag hoppa haha, fast stor skillnad med 5 cm xD <3

2012-05-09 @ 20:53:26
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Jaha :D <3

2012-05-09 @ 20:56:04
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0