Träns till salu!

Jag har två träns tillsalu, då de tyvärr inte matchar min sadel :c
'
Till vänster: Gold Medal Hera i nyskick.
"Aachenträns i europeiskt läder, med mjuk padding på nosgrimma och nacke. Pannband med mässingsfärgad clincher. Nosgrimman träs utanpå det formade nackstycket. Sidostycken med tygelhakar. Mässingsfärgade spännen."
Knappt använt, smörjt efter varje användning, i nyskick.
Kastanjebrunt strl cob med mässingspännen.
Ny pris: 649 kr
Mitt pris: 500 el. bud :)
'
Till höger: Henri de Rivel aachenträns i svart
Välanvänt men i mycket bra skick, välvårdat, mjukt och fint läder.
Pannbandet på bilden hör ej till och är aningen trasigt, men kan skickas med vid intresse. Följer med ett vanligt, svart pannband samt gummityglar.
Produktbeskrivning:
"Trevligt träns i hög kvalitet. Mjukfodrat i nos- -nacke och pannband. Nedersta nosremmen på nosgrimman är avtagbar. Mässingsbeslag. "
Strl cob
Ny pris 629 kr
Mitt pris: 300 kr eller bud

'
Kommentera eller mejla ([email protected]) vid intresse (: Priset är diskuterbart vid snabb affär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0