Hööks och Horze

Jag har ju turen att ha både Hööks och Horze super nära mig så jag och mamma tog en titt in.
Yngves hoppsadel glider väldigt mycket bak då man hopparoch ibland så hamnar sadelgjorden mitt på eller änu längre bak. Därför vill vi införskaffa en Förbygel som håller sadeln på plats.
Så ser den ut. Vi tar dock bort martingalet eftersom han inte behöver det. (rämmarna som sitter fast i tränset)
Från Horze fick vi med oss flygspray hem. Har faktiskt ingen koll på vilka som är bättre än andra. Är det någon som har bra tips på flugspray? Vi köpte i alla fall med oss hem Ultra Shield som de flesta har i stallen.
Det var 12% rabatt på Horze och 10% på Hööks så då får man väl passa på hehe ;)
Förbygeln kostade 398 kr och flugsprayen 249 kr. Med rabatten blev det lite billigare!
image description

Kommentarer
Postat av: Ronja

Denna är riktigt bra! Vi hade den förra året och den funkade kanon speciellt mot bromsarna! :)

2012-05-07 @ 17:07:12
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0