Dagen

Har haft en hel del för mig idag! Varit i rörelse från 10.30...
Åkte först till mitt gamla stall och fotade, alla var duktiga :) Sedan cyklade jag till stationen och tog tåg och buss till stallet.
I stallet fixade jag allting, städade klubbis och sedan red jag och Johanna ut.
Vi red till Högvreten, skrittade, travade samt galoppera lite på ditvägen. Sedan körde vi på i ett friskt tempo i galopp med lite pauser emellan, mycket upp och nedför. Superträning!
Amoure och Mary var båda väldigt laddade, och tyckte att det var superkul! De var fortfarande väldigt pigga när vi red tillbaka så det var skönt att veta att de orkade.
Efteråt duschade jag en svettig Amoure, han var jätteduktig, och betade honom ett tag.
Sedan hade jag gott om tid innan bussen gick så jag pysslade lite med Amoure, friserade och provade att göra några knoppar, smörjde hovar och sådär :)
'
Hinner tyvärr inte ladda in dagens bilder nu, det får bli imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0