Buhu!

Jag sitter hemma och ska snart dra mig mot jobbet. Igår när jag kom hem ifrån stallet så la jag mig på min säng en stund och kollade laptopen. Sen när jag reste mig och skulle åka på bio så kunde jag först inte gå. Högt uppe på låret/höften på vänster ben så har jag ansträngt/knäckt till något så det gör väldigt ont. När jag lägger benet rakt så är det okej, men det går inte att vrida på något sätt utan att det gör ont. HURRA :(
Så jag vet inte om det blir någon ridning för min del idag, det beror på hur det känns efter jobbet som jag ska försöka ta mig till. Haha, vad deppigt. Regn, trasigt ben, inga hästar, måste jobba.. Men jag antar att det bara är så ibland då! :)
Haha, jag och Antargo i stallet!

Kommentarer
Postat av: Magda(lena)

Hej! Nu har jag skickat iväg ett mejl om hur den ska se ut :)

2012-06-02 @ 10:54:23
URL: http://lifelikemagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0