Lindas hoppning

Glömde skriva om hoppningen för Linda med Linda (haha)
Jag själv tyckte inte det gick så bra. Linda anvädne skänkeln för mycket så han lyssnade inte alls på den, han var sjukt seg och stannade flera gånger. Tyckte inte någon av dem visade sitt bästa (snäll syster hehe) nej men jag vet att de båda kan mycket bättre.
 
Linda (min linda) var lite missnöjd med men det var ganska svåra väger och så. Banan i slutet lyckades de aldrig hoppa igenom helt och den låg bara på 90. De fick avbryta mitt i för att han stannade så mycket. Sen hoppade hon om slutet och då gick det lite bättre.
 
Dock hoppade han faktiskt kominationen väldigt bra alla gånger. 
 
Vi får se hur det går idag med att hoppa 90 och allt. Det är ju tävling på helt nytt ställe. Linda har ju bara hoppat honom på Väsby ridklubb och i det ridhuset har han varit i ett par gånger så han kollar inte på onödiga saker. Men vi får se. Jag hoppas för allt att han inte stannar men med förutsättningarna ser det inte helt ljust ut haha. 

Detta är ju tidsinställt så vi är väl på Runsten nu. Uppdaterar mer då jag kommer hem!
Mer bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0