Hämtar ponnyplutten

Hej alla trogna läsare och ursäkta min frånvaro (:
Natten blev lite lustig, gick och la mig som vanligt men vaknade sedan vid halv tre och försökte somna om i ett par timmar innan jag gav upp, istället gick jag ned och bakade bröd (haha). Och när det var klart (efter två timmar) så somnade jag i soffan, haha. Så den bloggningen jag planerade blev inte av eftersom att jag då sov, haha.
Men nu har vi i alla fall varit på Lidens hela kvällen, kom fram strax innan sex. Har hälsat på min lilla ponny som verkar tycka att det är jättekul att bossa över dem yngre, och han var gosig som vanligt (:
Imorgon bär det av hemåt med ponnyn i släpet och så återgår allting förhoppningsvis till det normala igen!
Får bli en ful webbkamerabild eftersom att jag inte har några bilder på den här datorn. Måste komma ihåg att ta med kameran ner imorgon! Idag gjorde jag inte det eftersom att det regnade.
/Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0