Amoure 14 juli

Idag red jag ut tillsammans med Sara och Mingus (:
Vi red bort till Ekeby/Högvreten. Jag förväntade mig att Amoure skulle vara både stark och lite hetsig men han var faktiskt ganska lugn, men ändå pigg och glad vilket kändes väldigt bra.
Vi red en lite annorlunda väg mot vad vi brukar och det var en bit där det var väldigt mycket att titta på men Amoure var i alla fall modigast och gick förbi med lite övertalning. Duktig!
Framme på grusslingan så galopperade vi, uppför backar och lite raksträckor. Kändes bra! Trodde att han skulle vara vinglig men han kändes fin och "ihop" i kroppen.
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, det återstår att se. Kanske en promenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0