Torsdag 5 januari - 2012

Mina och Saras planer gick i krash, hahaha. Vi åkte upp till stallet för sent så det hann bli mörkt.. Men vi rider nog ut imorgon istället. Istället red vi i ridhuset med Amanda&Oreo, Johanna&Mary och Tove som fotograf.

Ibörjan var Space ganska ''bråkig'' hon ville inte riktigt göra som jag ville. Så då tog jag en paus och avbröt det dåliga. Efter pausen så började jag om, skrittade väldigt länge för att få henne lösgjord innan traven. Gjorde massor med skänkelvikningar och volter i olika storlekar. Hon blev fin och lyssnade bra på mig och traven. Avslutade med att trava henne i låg form, det tyckte hon var skönt och frustade på ordentligt!















Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför ska du sälja space? :(

2012-01-06 @ 10:46:09
URL: http://minmysa.devote.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0