Fredag den 13

Idag blåste det väldigt mycket! Det lät som att ridhuset skulle rasa ihop, eller att taket skulle flyga av,haha! Så ponnyn var ganska spänd. Men skulle jag bli irriterad över att hon hoppade till för ljud osv, så skulle allt bara bli värre. Så jag behöll lugnet och gjorde ingen stor grej av det. När hon hoppade till och spände sig så red jag bara på frammåt och berömde massor när hon slappnat av! Jobbade väldigt länge i skritt, säkert en halv timme. Gjorde mycket halter med hjälp av sitsen. Överlag var hon väldigt fin idag, älskar när ponnyn har bra dagar ♥ Avslutade med att trava i låg form, och det tyckte Space var skönt! Imorgon ska en tjej komma för andra gången och provrida för att eventuellt bli medryttare.

Har ni haft någon otur idag då? Själv har jag inte märkt nån skillnad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0